IT ūkio priežiūra
IT ūkio priežiūros paslaugos
IT ūkio priežiūra – kokybiški ir veiksmingi sprendimai, padedantys užtikrinti sklandų IT infrastruktūros veikimą. Paslaugos teikimo principas – parinkti geriausiai kliento poreikius atitinkančius IT sprendimus. Perimti visus su IT priežiūra susijusius darbus, kad viskas, ką reikėtų daryti klientui – 100 procentų orientuotis į savo vykdomą veiklą. Sužinokite daugiau apie mūsų sėkmingą patirtį ir partnerystę su AB „LINAS“ ir tvarų požiūrį į aplinką. Konsultacija telefonu: +37070044914 , el. paštu: info@goit.lt.
IT ūkio priežiūros paslaugos privalumai
IT ūkio priežiūra – tai paslaugų paketas, kurį pasirinkęs klientas ne tik sutaupo (neteks investuoti kaskart prireikus paslaugos bei pavyks išvengti daugybės galimų techninių nesklandumų, kurie trikdytų darbą), bet ir gali būti užtikrintas, kad pagalba visada bus suteikta tada, kai jos reikia.
- Taupomi įmonės kaštai
Mokamas fiksuotas mokestis už iš anksto numatytas paslaugas, todėl netenka investuoti kaskart prireikus pagalbos. Esant poreikiui, paslaugų apimtys koreguojamos pagal naudojamų resursų kiekį. - Pagalba realiu laiku
Visi incidentai ir gedimai pašalinami greitai, operatyviai išsprendžiant kilusias problemas. IT specialistai visada pasirengę atsakyti į rūpimus klausimus, parengti geriausius Jūsų poreikius atitinkančius IT sprendimus, suplanuoti jų diegimą,pasirūpinti tinkamu IT ūkio vystymu. - Visapusiška atsakomybė
IT priežiūrą atliekantys specialistai užtikrina, kad paslaugos teikiamos kokybiškai ir prisiima atsakomybę dėl įmonės įrenginių funkcionavimo. Perimame visus su IT sritimi susijusius darbus, kad galėtumėte užsiimti savo kasdienėmis užduotimis be jokių trikdžių. - Patikimas IT ūkio užnugaris
Kiekvienam klientui paskiriami atsakingi specialistai, kurie veikia tarsi įmonės vidaus darbuotojai, yra puikiai susipažinęs su įmonės IT infrastruktūra, vartotojais, todėl greitai reaguoja ir sprendžia incidentus bei užklausas.
Skambinkite +370 618 21680 arba rašykite servisas@goit.lt.
IT ūkio priežiūra skirta toms įmonėms, kurios visą savo dėmesį nori skirti svarbiausiai veiklai ir nesukti galvos dėl IT infrastruktūros veikimo trikdžių. IT ūkio priežiūros paslaugos teikimo principas – parinkti geriausiai kliento poreikius atitinkančius IT sprendimus ir perimti visus su IT sritimi susijusius darbus, kad klientui liktų tik visu 100 procentų orientuotis į savo vykdomą veiklą.
- Įvykus gedimui ar sistemos sutrikimui, visada patogu kreiptis į vieną, patikimą paslaugų tiekėją, kuris puikiai išmano Jūsų IT ūkį ir yra beveik kaip Jūsų vidinis darbuotojas.
- Pasirinkus siūlomą abonentinio mokėjimo variantą, mokestis yra pastovus ir nekinta esant skirtingam (pvz. padidėjusiam) iškvietimų ir užsakymų skaičiui.
- Visos užklausos registruojamos, tad Klientui visada aiški darbų atlikimo eiga ir informacija apie incidento statusą.
- Dėl gedimų, problemų Klientas kreipiasi vienu telefono numeriu, tad nepasimetama tarp daugybės kontaktų.
- Aptarnavimo paslaugos pirmiausiai teikiamos telefonu, per nuotolinį prisijungimą ir, tik jei reikalinga, vietoje. Taip taupomas Kliento laikas ir mažinamos sugedusios įrangos ar sistemos sukeltos prastovos.
- Atliekama nuolatinė IT įrenginių profilaktika, tikrinant įrangos veikimo efektyvumą ir būklę.
- Sugedus įrangai, pasirūpinama pakaitine įranga ir sugedusio įrenginio garantiniu ar po garantiniu remontu, kol įranga pakeičiama/pataisoma.
- Suteikiamos nuolatinės specialistų konsultacijos dėl saugumo sprendimų, kompiuterinės ir programinės įrangos, tinklo ar periferinės įrangos įsigijimo.
Pagrindinės paslaugos:
- Kompiuterių priežiūra
- Serverių priežiūra
- Tinklo priežiūra
Smulkesnės paslaugos:
- IT konsultacijos, Pasiūlymai IT ūkio vystymu
- Saugumo sprendimai
- Trečiųjų šalių valdyma
- Techninės bei programinės įrangos pasiūlymai
Efektyvi IT priežiūra ir jos strategija yra svarbu norint užtikrint, kad IT infrastruktūra veiktų sklandžiai ir būtų pasiruošusi ateities iššūkiams. Čia yra pagrindiniai žingsniai, kuriuos reikėtų atlikti kuriant ir įgyvendinant šią strategiją:
-
Analizė ir auditas
-
Tikslų nustatymas
-
Priežiūros politikos ir procedūrų kūrimas
-
Automatizavimo įrankių įdiegimas
-
Mokymai ir žinių dalinimasis
-
Ataskaitų rengimas ir stebėsena
-
Nuolatinis tobulinimas
Sužinokite daugiau apie mūsų sėkmingą patirtį ir partnerystę su AB „LINAS“ ir tvarų požiūrį į aplinką.