fbpx

Kodėl verslas renkasi „Dell“?

Verslo skaitmenizacija įgauna neregėtą pagreitį. Ją dar paspartino COVID-19 pandemija, kuri daugybę specialistų privertė rinktis nuotolinį darbą. Ne paslaptis, kad verslas susidūrė su neregėtais IT iššūkiais, o tai pareikalavo naujų pasiūlymų ir sprendimų: daugiau įrangos, mobiliųjų skaitmeninių darbo vietų, lanksčios IT infrastruktūros, saugumo bei debesijos sprendimų. Tomas Kirchovas, IT priežiūros paslaugų ir sprendimų UAB „GoIT“ vadovas, teigia, kad šiuos iššūkius padėjo įveikti ir tinkami partnerio – technologijų kompanijos „Dell Technologies“ – pasiūlymai.

Šiemet, palyginti su pernai metų tuo pačiu laikotarpiu, stebime 30% „Dell“ monitorių ir nešiojamųjų kompiuterių pardavimų augimą. Tam įtakos turėjo daugelio verslų persijungimas dirbti iš namų. Iš kitos pusės, „Dell“ populiarumą lemia ir tai, kad kompanija siūlo ypač platų skirtingų modelių ir funkcionalumų pasirinkimą – nuo tenkinančių standartinius poreikius iki skirtų braižytojams, dizaineriams ar kitiems aukščiausios kvalifikacijos specialistams, – pasakoja „GoIT“ vadovas. – Paprastai įvairios „Dell“ įrangos pardavimai per metus auga apie 20%.

Anot T. Kirchovo, auga ir kitos „Dell“ įrangos bei sprendimų pardavimai. Pavyzdžiui, „Dell“ serverių, nes norima būti tikriems dėl greito serviso reagavimo ir pagalbos ištikus kritiniam gedimui, kad pagalba ar detalių pristatymas bei keitimas bus atlikti profesionaliai ir operatyviai, pavyzdžiui, tą pačią dieną.

Mūsų pagrindinė užduotis – užtikrinti verslo klientų nenutrūkstamą veiklą, todėl turime efektyviai reaguoti ir spręsti įvairius technologinius sutrikimus. Tam turime pasitelkti patikimus partnerius. Būtent toks yra „Dell“, – teigia „GoIT“ vadovas. Bendrovės specialistai kasdien prižiūri daugiau kaip 3.000 kompiuterinių darbo vietų ir serverių.

 

Prioritetas – investicijos į IT

 

Vytautas Ambrazaitis, pasaulinės kompanijos „Dell Technologies“ kanalo pardavimų vadovas Šiaurės Rytų Europai, patvirtina, kad IT buvo vienas iš sektorių, kurių rezultatus pandemija paveikė ypač teigiamai.

Lapkričio 26 d. vykusiame kasmetiniame „Dell Technologies Forum“ renginyje buvo pristatytas tyrimas, kuriuo siekta išsiaiškinti skaitmeninės transformacijos indeksą. 18-oje šalių buvo apklausta 4.300 verslo lyderių. Atsakymai atskleidė, kad per pandemiją 8 iš 10 organizacijų paspartino skaitmeninės transformacijos procesus.

Šie procesai būdingi ir Baltijos šalims. „Dell“ pardavimai šiose šalyse buvo labai sėkmingi, augo visos produktų grupės: duomenų centrų įrangos (serverių, saugyklų, tinklo įrangos), vadinamosios klientų dalies – kompiuterių, monitorių, periferijos. Pastarosios ypač, nes užklupus pandemijai smarkiai kilo poreikis suteikti verslo klientams lanksčią galimybę ir tinkamus įrankius dirbti iš namų“, – sako „Dell Technologies“ Šiaurės Rytų Europos projektų vadovas.

Verslo klientams renkantis nuotolinį darbo režimą atsirado ir naujų poreikių. Pavyzdžiui, užtikrinti klientų ir jų duomenų saugumą, o tam reikėjo pasitelkti atitinkamus sprendimus, reikalaujančius papildomų resursų duomenų srautams valdyti ir kaupti.

Matome, kad investicijos į IT yra verslo klientų prioritetas, nes ir didelė jų verslo dalis keliasi į elektroninę erdvę bei debesiją, o darbuotojai tampa žymiai mobilesni, – konstatuota V. Ambrazaitis. – Šiuo laikotarpiu vienas iš pagrindinių prioritetų – patenkinti stipriai išaugusią paklausą, kad klientai gautų jiems reikalingą įrangą laiku, o gedimų sprendimas neužtruktų ilgiau nei įprastai. Didžiąja dalimi tai iki šiol pavyksta dėl tinkamo planavimo ir globalių susitarimų su tiekėjais.

 

Nuo pelytės iki sudėtingiausių infrastruktūrų

 

V. Ambrazaitis nurodo ir daugiau „Dell“ sėkmės priežasčių.

Esame gamintojas, kuris gali patenkinti praktiškai visus kliento poreikius – pradedant nuo mažiausios kompiuterio pelytės iki sudėtingiausių infrastruktūrinių ar debesų kompiuterijos sprendimų. Tai labai svarbu, nes klientai žino, kad su mumis gali dirbti ir konsultuotis visais jiems kylančiais kompleksiniais IT klausimais. Todėl ir mūsų klientai yra nuo smulkiausio verslo iki didžiausių duomenų centrų. Jau keletą metų lyderiaujame tiekdami duomenų centrų įrangą Baltijos šalyse“, – teigia „Dell Technologies“ kanalo pardavimų vadovas Šiaurės Rytų Europai.

Verta paminėti, kad verslo klientai vertina patikimumą ir serviso kokybę, todėl visi „Dell“ produktai verslui parduodami tik su aptarnavimu darbo vietoje, užtikrinant paslaugos kokybę. Klientams siūlomi įvairūs serviso paketai, kurie tenkina skirtingus poreikius – nuo paprasčiausios garantijos darbo dienomis ir valandomis iki kritinių sprendimų, užtikrinančių nesustojamą sistemų veikimą.

Pasitikėjimą „Dell“ didina ir patikimas bei išvystytas partnerių tinklas.

Norėdami sėkmingai dirbti privalome turėti kvalifikuotus partnerius, kurie sugeba ir konsultuoti, ir parduoti, ir diegti bei aptarnauti mūsų įrangą užtikrinant klientų poreikius. Džiaugiamės sertifikuotais ir dedikuotais partneriais, kurių skaičius kasmet auga. Būtent jie užtikrina, kad mūsų produktai ir kokybiškos paslaugos pasiektų mūsų klientus“, – tvirtina „Dell Technologies“ kanalo pardavimų vadovas Šiaurės Rytų Europai.

 

Pasirinkimo kriterijai

 

„GoIT“ vadovas taip pat akcentuoja, kad „Dell“ – tai ne tik kompiuteris ar serveris, tai didelė pasaulinė kompanija, kuri, skirtingai nei daugelis kitų, geba lanksčiai reaguoti į įvairaus dydžio klientų poreikius.

„GoIT“ Lietuvoje veiklą pradėjo prieš 10 metų, o dabar visose Baltijos šalyse teikia IT aptarnavimo paslaugas, debesų kompiuterijos ir duomenų saugumo sprendimus, prižiūri įvairaus profilio ir dydžio kompanijų IT infrastruktūras, veda mokymus, atlieka IT auditus.

Pasirinkti vieningus darbo įrankius nuolat augančioje IT specialistų bendruomenėje nemenkas iššūkis. Todėl prieš siūlydami konkrečius sprendimus klientams viską išbandome „GoIT“ viduje“, – tikina T. Kirchovas.

Anot jo, iš klientų dažnai sulaukiama klausimo, į ką reikėtų atkreipti dėmesį renkantis IT darbo įrangą. Jiems ypač patariama atsižvelgti į gamintojo patikimumą, kokybės ir kainos santykį bei garantinio aptarnavimo sąlygas. Verslo klientams „DELL Technologies“ savo produkcijai suteikia nuo 3 iki 7 m. garantiją ir paslaugos kokybę užtikrina per centralizuotai valdomus serviso centrus visose Baltijos šalyse.

„Dell Technologies“ akcijomis prekiaujama Niujorko akcijų biržoje (simbolis DELL). Kompanijos veiklą įvertino ir akcininkai: per 52 savaites DELL akcijų kaina pakilo beveik tris kartus – nuo 25,51 iki 74,39 USD.

Šis straipsnis buvo talpinamas Verslo Žinios portale: https://www.vz.lt/technologijos-mokslas/2021/01/04/kodel-verslas-renkasi-dell

‹ Grįžti