fbpx

Kaip įrangos tiekėjai padeda sukurti efektyvesnę darbo aplinką?

Įrengiant naujas ar optimizuojant esamas kompiuterizuotas darbo vietas, verslui natūraliai kyla klausimų be vienareikšmių atsakymų. Kokias technologijas įsigyti ir ar jos leis darbuotojams atlikti užduotis lengviau? Ar verta atnaujinti turimus darbo įrankius ir ar jie sklandžiai integruojasi tarpusavyje? Ir nors daugelis įmonių patiki šiuos klausimus IT infrastruktūros specialistams, vis dar pasitaiko atvejų, kai tokius uždavinius bandoma išspręsti savomis jėgomis. Taigi, kodėl dėl našesnės darbo aplinkos verta kreiptis į IT partnerius ir koks būtų jų siūlomų sprendimų meniu?

Atrodo, internete gausu informacijos apie technologijas, įvairius produktus bei jų integravimo sprendimus. Nieko nuostabaus, kad informacijos pertekliaus amžiuje įmonių vadovai įgalina darbuotojus savarankiškai išspręsti daugelį IT infrastruktūros klausimų. Bet ar to pakanka siekiant priimti efektyvius verslo sprendimus?

UAB „GoIT“ infrastruktūros priežiūros ekspertų komanda visada palaiko partnerius ir klientus, kurie nuosekliai domisi IT naujienomis, kaupia informaciją, turi aiškią nuomonę technologijų klausimais ir ja naudojasi priimdami argumentuotus sprendimus. „Pasitaiko situacijų, kai klientai, naudodamiesi jiems pasiekiama informacija, patys pasiūlo itin sumanių sprendimų. Tad IT specialistams belieka tik padėti juos įgyvendinti. Tačiau mūsų patirtis rodo, jog norint sumažinti blogų sprendimų riziką ir optimizuoti IT priežiūrai skiriamas laiko sąnaudas, būtina kreiptis į IT įrangos tiekėjus bei IT ūkio priežiūros partnerius,“ – teigia Tomas Kirchovas, IT priežiūros paslaugų ir sprendimų UAB „GoIT“ vadovas.

Tam pritaria ir Vytautas Ambrazaitis, atsakingas už „Dell Technologies“ partnerių veiklą ir pardavimus Šiaurės Rytų Europos šalyse: „Be jokios abejonės, pasitelkiant kompetentingą pagalbą iš šalies sukuriama verslui adaptuota efektyvesnė kompiuterizuota darbo aplinka. Pasitelkti į pagalbą įrangos gamintojus ar patyrusius jų partnerius verta dėl itin paprastos priežasties – brangaus Kliento laiko. Šiandien rinka yra perpildyta produktų, kurie skirti tam tikroms vartotojų grupėms. Nesidomint tuo kasdien, išsirinkti geriausią ir jūsų poreikius atitinkantį sprendimą yra tikrai sunku. Be to, tai užima labai daug laiko, kadangi tiek mobiliųjų, tiek stacionariųjų darbo vietų įranga keičiasi itin sparčiai. O dar reikia išspręsti ir tarpusavio suderinamumo klausimus.“

 

Įrangos tiekėjo rolė

 

Akivaizdu, kad aptarnaujant ir konsultuojant gausų būrį ypatingų reikalavimų turinčių klientų, IT įrangos gamintojai bei priežiūros specialistai kasdien susiduria su daugybe skirtingų situacijų. „Vykdydami savo kasdienes užduotis, įgyjame išskirtinių privilegijų – plėsti savo praktinių žinių bagažą, pažinti, kokie sprendimai yra tinkamiausi tam tikroms situacijoms. Taip yra kaupiama patirtis, paprastai neprieinama nuolat į tai nesigilinantiems kitiems specialistams,“ – įsitikinęs „GoIT“ vadovas T. Kirchovas

Būtent todėl, siekiant sukurti efektyvesnę darbo aplinką darbuotojams, yra rekomenduojama į procesą įtraukti specializuotus IT įrangos priežiūros partnerius.

 

Svarbiausia – kompetentingai įvertinti poreikį

 

Jeigu įmonės darbo aplinkos atnaujinimo ar optimizavimo procesas užtrunka ilgiau nei planuota, viena dažniausių to priežasčių – neteisingas poreikių įvertinimas. Itin dažnas atvejis, kai neseniai darbo aplinką atnaujinusios įmonės kreipiasi į IT infrastruktūros specialistus su prašymu optimizuoti atnaujintos aplinkos veikimą ir sutvarkyti integracijų problemas. Taip nutinka todėl, kad neteisingai įvertinus poreikius, yra pasirenkami neoptimalūs ir tarpusavyje nederantys darbo įrankiai bei sprendimai.

„Panašių situacijų apstu kasdienėje veikloje. Pavyzdžiui, vartotojai itin dažnai prašo pakeisti vieną DELL produktą kitu, turinčiu šiek tiek kitokią techninę specifikaciją, iškart po to, kai įranga buvo įsigyta. Galima išskirti dvi pagrindines tokio skuboto persigalvojimo priežastis: pirma – vartotojai neįsivertina savo naudojimo poreikių prieš įsigyjant įrangą, o antra priežastis – naujos įrangos suderinamumas su jau turimais produktais bei seniau naudojama įranga,“ – teigia V. Ambrazaitis.

UAB „GoIT“ specialistai ragina atidžiai įvertinti darbo aplinkos ir įrankių poreikius įmonės viduje. Tokią vidinę poreikių analizę patartina daryti profilaktiškai kelis kartus per metus. Juk įranga evoliucionuoja itin sparčiai, o mūsų santykis su technologijomis taip pat nuolatos kinta. Pasak specialistų, norint išvengti klaidų ar sumažinti jų riziką, prieš darant galutinius sprendimus, visada verta pasikonsultuoti su IT priežiūros partneriais.

 

Nepasiklysti sprendimų gausoje padės – sprendimų meniu

 

Sprendimų gausa – tai pakankamai didelė problema, trukdanti įmonėms efektyviai išsirinkti darbo įrankius. Šiandien nesunku pasiklysti tarp patarimų ar gausių sėkmės istorijų, liudijančių apie įmonių įsidiegtas vis kitas inovacijas bei jų atneštą sėkmę. Dažnas įmonės vadovas, susipažinęs su tokia informacija, nusprendžia aprašytus sprendimus pritaikyti savo įmonėje. Deja, bet dažniausiai tokie bandymai neužtikrina ilgalaikio sprendimo, kadangi aprašytos inovacijos jau būna atgyvenę arba išlieka aktualios vos keletą metų, o po to, vėl reikia sugrįžti prie tų pačių klausimų.

Kita vertus, gan dažnai įmones kankina dilema: ar verta diegti naujus IT sprendimus, ar pavyks išsaugoti nepakitusį darbo procesą – dirbti taip pat, tačiau darbus atlikti greičiau bei patogiau? Tokio pobūdžio dilemos trukdo mąstyti linkme, kad galima dirbti kitaip, naudojant inovatyvius sprendimus, apie kuriuos net nesusimąstoma. Būtent todėl, kaskart galvojant apie darbo aplinkos atnaujinimą, yra svarbu suprasti, ko šiandien galima norėti? Atsakyti į tokį klausimą yra sudėtinga, tam reikia naujausių technologijų tendencijų, atskiroms industrijoms pritaikomų sprendimų išmanymo.

Patikimi IT partneriai dažniausiai yra pasiruošę pateikti naujausių bei sėkmingiausių sprendimų meniu. Jų darbo dalis yra žinoti ir suprasti dabartines tendencijas, ruoštis ir prognozuoti technologijų pokyčius artimiausioje ateityje. Jų turimos žinios leidžia kategorizuoti klientų poreikius ir pagal tai kurti specialius sprendimus atskiroms grupėms.

 „Dauguma gamintojų produktus kuria atsižvelgdami į skirtingus vartotojų įpročius. Pavyzdžiui, DELL vartotojus skirsto į keletą grupių: į tuos, kurie daug keliauja (angl. pro on-the-go), tuos, kurie daug dirba nuotoliniu būdu (angl. remote worker), tuos, kurie dažniausiai būna darbo vietoje (angl. desk centric), ir tuos, kuriems reikia išskirtinio našumo galimybių (angl. power users). Kiekvienai grupei DELL turi eilę sprendimų, leidžiančių atlikti darbą efektyviau,“- dėsto Vytautas Ambrazaitis, „Dell Technologies“ atstovas.

Sprendimų meniu neapsiriboja tik įrangos teikėjų kuriamais sprendimais. Į rekomendacijas įtraukiami diversifikuoti sėkmingi paslaugų ir integracijų pavyzdžiai. Tad IT infrastruktūros priežiūros įmonės, artimai dirbančios su tokiais rinkoje pripažintais lyderiais kaip „Dell Technologies“, yra privilegijuotoje padėtyje: jos išmano įvairių tiekėjų siūlomų sprendimų spektrą ir gali sudaryti specialų konkretiems kliento poreikiams skirtą sprendimų meniu.

‹ Grįžti