fbpx

Kaip dirbti su debesų kompiuterijos pagrindu veikiančiu „Office 365“ nuotoliniu būdu?

Verta paminėti, kad „Office 365“ paslauga yra teikiama, prižiūrima ir atnaujinama iš „Microsoft“ duomenų centro, todėl nors tai ir ne vienintelis rinkoje egzistuojantis sprendimas, jis ne veltui yra pripažintas kaip vienas profesionaliausių ir labiausiai pritaikytų organizuoti verslo darbą nuotoliniu būdu.

Pasinaudojant šiuo inovatyviu sprendimu, galima efektyviai valdyti verslo informaciją iš bet kurios vietos, bendrauti pasitelkiant verslo poreikiams sukonfigūruotu elektroniniu paštu, Skype for Business, Teams, SharePoint Online. Žemiau pateikiame priemonių sąrašą, kuris padeda efektyviai organizuoti verslo darbą per nuotolį.

Microsoft Word – pagrindinis dokumentų kūrimo įrankis. Jis paprastai skirtas darbui vienam žmogui, tačiau turi nuostabių nuotoliniam darbui reikalingų funkcijų, tokių kaip komandinis redagavimas. Tai reiškia, kad prie vieno Word dokumento vienu metu gali dirbti keli komandos nariai, nesvarbu, kur jie bebūtų. Realiu laiku visi mato vykdomus pakeitimus dokumente.

MicrosoftPlanner/ To-Do – Projektų valdymo programa, kuri padeda sustyguoti visų komandų darbus ir stebėti jų baigtumo statusą, spręsti darbo metu kilusius klausimus.

Onedrive padeda saugiai laikyti verslo informaciją ir jos rezervines kopijas debesijos talpykloje. Kiekvienam vartotojui suteikiama 1 TB vietos, tad dokumentus galima saugoti ilgą laiką, nėra vietos trūkumo rizikos. Naudojant Onedrive arba Sharepoint, nesunkiai galima dalintis dokumentais su kolegomis ir klientais.

SharePoint – tai erdvė įmonės dokumentams tvarkyti ir valdyti. Dirbant nuotoliniu būdu svarbu laikyti vidinę įmonės dokumentaciją greitai pasiekiamoje vietoje. Didelėse įmonėse reikia gana aiškiai suplanuoti vidinės dokumentacijos pasiekiamumo strategiją, nustatyti saugumo priemones, valdymo teises. SharePoint įrankis su savo galimybėmis idealiai tam tinka.

Outlook ir Exchange – profesionaliausias pasaulyje el. pašto ir kalendoriaus sprendimas. Beje, laiškai niekada nedings, tik svarbu užtikrinti tinkamą įrankio konfigūraciją. Paštą per Exchange galima pasiekti naudojant bet kokį įrenginį, kad ir išmanųjį telefoną, o tai itin pravartu dirbant nuotoliniu būdu.

Microsoft Teams – speciali programa bendravimui tarp kolegų. Kolegas galima susiskirstyti komandomis, todėl bendrauti galima tam tikrais klausimais atskirose grupėse. Šis sprendimas taip pat padeda dalintis dokumentais ir diskutuoti darbiniais bei asmeniniais klausimais.

Skype for Business skirtas bendravimui tarp kolegų, tačiau tai kiek atviresnis sprendimas, juo galima bendrauti ir su klientais, planuoti video pokalbius ar konferencijas.

Microsoft Publisher – specialus įrankis, skirtas dokumentų, bukletų maketavimui. Juo paprastai galima sukurti versle viešai naudojamus dokumentus, instrukcijas, skelbimus rinkodaros kampanijoms ir panašiai. Dirbant nuotoliniu būdu kuriama daugiau dokumentų, nei įprastai, tad šis įrankis gali būti naudingas.

Microsoft Forms – tai specialios duomenų surinkimo formos. Dažniausiai naudojamos apklausoms, užklausimų formoms valdyti. Formų duomenys lengvai eksportuojamį į Excelį, kur juos galima apdoroti.

Verta paminėti, kad Microsfot įrankių integracija ir įdiegimas yra nesunkiai realizuojami pasitelkiant IT administratorius, kurie pasirūpina visomis technologinėmis priemonėmis ir užtikrina, kad nuotoliniu būdu organizuojamas darbas būtų paprastas ir efektyvus. Esant poreikiui, „GOIT“ sertifikuoti specialistai yra pasiruošę pagelbėti visais iškylančiais klausimais.

‹ Grįžti