fbpx

Kada reikia pradėti galvoti apie IT partnerį (OUTSOURCE)?

Pavyzdžiui, kai jūsų įmonėje nuolat iškyla IT klausimų, o atsakymų nėra. Kokią įrangą pirkti, kaip užtikrinti duomenų saugumą ir atitikti BDAR? Ar teisingai sukonfigūruoti slaptažodžiai? Ar turite naujausias darbo priemonių versijas?

Ilgainiui šie klausimai susikaupia ir mūsų patirtis rodo, kad mažos, tačiau svarbios IT dilemos tampa dideliu galvos skausmu ateityje.

Kita dažna situacija, kuri priverčia ieškoti patikimo IT partnerio, – tai verslo plėtra ir augimas. Nori nenori, tačiau su didėjančia verslo apimtimi, natūralu, kad mažiau aktualiems klausimams atitinkamai skiriame mažiau laiko bei dėmesio. O gal tiesiog nerandame specialisto, kuris gali visapusiškai pasirūpinti įmonės IT infrastruktūra.

Tokiu atveju, įrangos pasirinkimo sprendimai gali būti nepritaikyti prie verslo poreikių pokyčių arba, tie spendimai, kurie šiandien atrodo tinkami, virsta kliūtimis ateityje.

Pavyzdžiui, jūs nusprendžiate nusipirkti 3 MS Office 365 licencijas, nors iš tikrųjų turite galimybę gauti 10 nemokamai. Arba jūs nusprendžiate turėti savo informacijos centrus, kurie jums kainuoja 500 EUR per mėnesį, nors geriau būtų viską perkelti į „debesis“ ir sutaupyti bent trečdalį.

Kas, jeigu ne jums dedikuotas IT partneris, gali kompetentingai patarti? Dalinamės dažniausiai pasitaikančiomis situacijomis, kada jūsų verslui reikia dairytis pagalbos iš išorės.

 

Jūsų darbuotojai yra užsidėję per daug kepurių

 

Jūsų darbuotojai atlieka kelias vaidmenis įmonėje, įskaitant darbo vietų administravimą. Trūksta rankų atlikti svarbius kasdieninius darbus. Su šia situacija susiduria praktiškai visos augančios organizacijos. Ir neretai „laikinas sprendimas“ priskirti visus IT ūkio priežiūros darbus esamiems ofiso darbuotojams, pavirsta į neapibrėžto laiko normą, kuri ilgainiui tampa brangi ir neefektyvi.

Rezultate – neefektyviai valdomos Microsoft Office 365 licencijos, netvarkingai sukonfigūruotas įmonės tinklas, mišri ir tarpusavyje nesukonfigūruota įmonės įranga arba nuotoliniam darbui naudojama nelicencijuota įranga.

Norint ištrukti iš šio užburto rato, būtina samdyti dedikuotą IT priežiūros personalą arba patikimą partnerį iš išorės. Taip būsite tikri, kad visais klausimais, kurie kyla renkantis naują darbo įrangą arba prižiūrint esamą, už jus pasirūpins tinkamai ir kompetentingai.

 

Negalite rasti tinkamo talento arba brangu samdyti atskirą „admin‘ą“

 

Gali būti, kad tinkamos kompetencijos paieška užtrunka ir IT ūkio priežiūra tampa apleista. Kita monetos pusė, investicijos į IT administratoriaus „in-house“ samdymą lyginant su išorinės kompetencijos pasitelkimu.

Mūsų klientai, įvertinę visas su samdymu susijusias išlaidas, visgi renkasi skirti vertingus išteklius ir energiją į savo pagrindinę veiklą. Tuo tarpu GoIT komanda užtikrina nenutrūkstamą jų IT ūkio darbą.

Tai ir neribota pagalba vietoje arba nuotoliniu būdu, programinės įrangos peržiūra ir darbo vietų paruošimas naujam darbuotojui, saugumo bei šiuolaikinių sprendimų savalaikis diegimas.

 

Įgyvendinate strateginį IT projektą ir reikia papildomų darbo rankų

 

Tarkime, įgyvendinate technologinius pokyčius – nuo įmonės prekės ženklo keitimo iki fizinės serverių infrastruktūros migracijos į „debesis” sprendimų. Jums reikia papildomų IT „rankų“ arba žvilgsnio iš šono.

Išorinio IT partnerio dalyvavimas neretai gali prisidėti prie sėkmingos verslo IT transformacijos. Kompetentinga komanda, papildomas žvilgsnis iš šono ir teisingai paskirstytos užduotys. Apie sėkmingą bendradarbiavimą neseniai pasidalinome Rebrandingas pandemijos metu – išmoktos pamokos.

 

Norite atsikratyti rutininių ir vertės klientams nenešančių užduočių

 

Kitas pavyzdys, kai jūsų IT komanda yra per daug užsiėmusi ir nebespėja imtis naujų projektų arba vystyti esamus. Jūs galite visus su IT susijusius rutininius darbus atiduoti į išorinio partnerio rankas.

Pastebime, kad užsakomosios IT paslaugos yra labai populiarus sprendimas mažoms bei vidutinio dydžio įmonėms. Paprastai, tokios įmonės nusprendžia perduoti savo verslo IT priežiūros funkcijas priklausomai nuo finansinių galimybių bei strateginių tikslų.

Kai kurios įmonės samdo IT ūkio partnerį tik dėl dviejų – trijų rutininių klausimų, kitos – atiduoda prižiūrėti visą ūkį, nuo pelytės iki serverio. Tačiau galutinis bendradarbiavimo tikslas visada yra tas pats – padidinti verslo modelio lankstumą, atsikratyti rutininių darbų, sumažinti IT priežiūros vidines sąnaudas.

Mūsų klientai renkasi GoIT IT ūkio priežiūrą dėl patikimo IT užnugario ir nuolatinio ryšio su jiems dedikuotais priežiūrą atliekančiais specialistais. 24 valandas 7 dienas per savaitę užtikriname mūsų klientų sklandžią IT ūkio veiklą.

‹ Grįžti