fbpx
+370 700 44914 | info@goit.lt

GoIT patvirtino savo paslaugų kokybę – įmonei suteikti du tarptautiniai ISO sertifikatai

Dar pradėję savo veiklą nusprendėme, kad daugiausia dėmesio skirsime paslaugų kokybei, duomenų saugumui ir profesionaliam klientų aptarnavimui. Kadangi šiandien dirbame su verslo klientais ir susiduriame su dideliu duomenų kiekiu, norėjome dar kartą parodyti, kaip mums svarbu užtikrinti, jog naudojame geriausias, pasaulyje pripažintas priemones, padedančias saugiai elgtis su patikėta informacija ir kokybiškai ją valdyti“, – apie sprendimą įdiegti tarptautinius ISO 27001 ir ISO 9001 sertifikatus pasakoja įmonės procesų ir projektų vadovė Kristina Miliauskienė.

Sistemų diegimą ir vertinimą bendrovė patikėjo Vokietijos kompanijai „TÜV Thüringen e.V.“. K. Miliauskienė sako, kad jiems buvo svarbu bendradarbiauti su akredituota įmone, kurios sertifikatai pripažįstami visame pasaulyje. Paklausta apie patį procesų diegimo procesą, K. Miliauskienė pripažino, kad pakeitimų nebuvo daug. „Jau daug metų dirbame labai atsakingai, laikydamiesi reikiamų procedūrų, tad esminių permainų nebuvopakoregavome keletą procesų ir įsidigiemė naujų programų, kurios padės dar patogiau valdyti sistemas“, – pasakoja ji.

Tai, kad buvome patvirtinti pagal pasaulyje galiojančius standartus, visų pirma yra įvertinimas mums patiems. Tai rodo, kad mūsų tikslai, kurių siekiame, ir sprendimai, kuriais vadovaujamės, yra teisingi. ISO sertifikatai taip pat įrodo, kad mums svarbu palaikyti ir nuolat tobulinti paslaugų teikimo kokybę, užtikrinti saugų ir nepertraukiamą informacijos valdymą bei rūpintis savo klientų gerove“, – teigia K. Miliauskienė.


APIE SUTEIKTUS SERTIFIKATUS


ISO 27001
– tai tarptautinis informacijos saugumo standartas, kuris organizacijai padeda identifikuoti rizikas ir įdiegti tinkamas priemones jų kontrolei. Tai padeda garantuoti informacijos konfidencialumo, vientisumo ir prieinamumo apsaugą.

ISO 9001 – kokybės sistema, kuri padeda pagerinti vidinę įmonės tvarką ir jos valdymą, sistema patvirtina, kad bendrovės procesų valdymas ir darbuotojų įsitraukimas yra efektyvus. Verslo praktikoje įmonės, įsidiegusios šį standartą, traktuojamos kaip solidūs ir patikimi partneriai, kurie orientuojasi į ilgalaikius planus ir paslaugų kokybę.

‹ Grįžti