fbpx
2017-08-11

IT priežiūros įmonė ar samdomas specialistas. Ką pasirinkti?

Šiandien sunku būtų rasti įmonę, kuri savo veikloje nesinaudotų informacinėmis technologijomis. Pažangių technologijų priežiūra ir diegimas reikalauja kompetencijos, todėl daugelis įmonių ieško patogiausio IT ūkio priežiūros modelio ir vis dažniau ją patiki išorinėms informacinių technologijų įmonėms. Nors ši tendencija ryškesnė tarp didesnių (virš 50 darbuotojų) turinčių organizacijų, tačiau pastebima, kad ir mažesnės bendrovės, vis aktyviau dairosi inovatyvių sprendimų IT procesų vystymui bei tobulinimui.
Taigi, kokius galima būtų išskirti pagrindinius privalumus, kurie laukia, atsisakius asmeninio IT skyriaus ir pasirinkus išorinę įmonę informacinių technologijų priežiūrai?

Mažesnės IT priežiūros sąnaudos. Jokio valstybinio socialinio draudimo, sveikatos draudimo įmokų, jokių išlaidų naujos darbo vietos įrengimui ir įrangos pirkimui, jokių išlaidų specialisto kvalifikacijos kėlimui, mokymams;

Vienas mokestis – neribota pagalba. Visi incidentai ir darbai (debesų kompiuterijos, saugumo sprendimų, sistemų diegimas ir priežiūra, konsultacijos ir pan.), nepriklausomai nuo jų kiekio, nepriklausomai nuo jų pobūdžio įskaičiuojami į mėnesinio aptarnavimo mokestį, kurį galima, esant poreikiui, koreguoti pagal naudojamų resursų kiekį;

Operatyvus problemų šalinimo laikas. Aptarnaujančioje įmonėje dirbantys specialistai turi skirtingas IT kompetencijas ir įgytas patirtis įvairiose situacijose, tad visi incidentai ir gedimai pašalinami greitai, operatyviai išsprendžiant kilusias problemas;

Asmeninis paslaugos vadovas, kuris veikia tarsi įmonės vidaus darbuotojas, yra puikiai susipažinęs su įmonės IT infrastruktūra, vartotojais, todėl greitai reaguoja ir sprendžia incidentus bei užklausas;

Jokių netikėtumų. IT priežiūros paslaugas teikianti įmonė niekada neserga, neatostogauja, visi darbuotojai yra susipažinę su kliento infrastruktūra, tad esant poreikiui, atsakingai pavaduoja vieni kitus;

Naujovių išmanymas ir pritaikymas. IT priežiūros paslaugas siūlančioje įmonėje dirbantys specialistai nuolat tobulina savo profesines žinias ir įgyjamas naujas patirtis bei informaciją, panaudoja optimizuojant įmonės veiklos procesus;

Tik pagal Jūsų IT infrastruktūros poreikius paruošti sprendimai, procesų vystymui ir darbo našumo tobulinimui;

Trečiųjų šalių valdymas. Paslaugos teikimo metu, aptarnaujanti įmonė, gali perimti trečiųjų šalių (interneto, programinė įrangos tiekėjų ir kt.) sutarčių ir teikiamų paslaugų koordinavimą;

Patikimumas ir konfidencialumas. Visiškam duomenų saugumui užtikrinti pasirašomos konfidencialumo sutartys.

Argumentų galima pateikti daug, svarbiausia, tikslingai pasverti visus už ir prieš. Yra daug skirtingų atvejų, kai vienas ar kitas IT aptarnavimo modelis atrodo patrauklesnis. Svarbiausia tai, kad kiekvienas vadovas, žvelgdamas į perspektyvą ir savo įmonės gerovę, priimtų optimaliausią sprendimą.

Reikalinga pagalba? Esame visada pasiruošę atsakyti į visus klausimus ir išspręsti kilusias IT ūkio problemas.

Visos naujienos
Kitos naujienos
2023 04 04
Top 3 GoIT technologinės įžvalgos arba apie ką reikia pagalvoti šiais metais?

Pernai metais Lietuvą ir pasaulį sukrėtė ne vienas kibernetinis nusik...

Skaityti
2023 03 10
Ekspertai pastebi: dirbtinis intelektas ChatGPT tampa grėsmingu įrankiu piktavalių rankose

Praeitais metais sensacingai pristatytas pokalbių robotas ChatGPT išn...

Skaityti
2023 02 14
AB „LINAS“ sėkminga patirtis – tvarus požiūris į aplinką ir dešimtmetį trunkanti partnerystė

Vienas seniausių Lietuvos natūralių lininių audinių gamintojų AB „LIN...

Skaityti
2023 01 24
Ačiū 2022-iesiems, sveiki – 2023-ieji!

Prieš ambicingai planuodami naujų metų tikslus tradiciškai „GoIT“ kom...

Skaityti
2022 11 18
„GoIT“ užtikrins efektyvesnę klientų IT ūkio priežiūrą su nauju RMM sprendimu

„GoIT“ siekdama pasiūlyti klientams kuo efektyvesnius sprendimus vers...

Skaityti
2022 11 09
Kibernetinio saugumo mokymai verslui – nuo saugių slaptažodžių iki 2FA

Skaičiuojama, kad kiekvieną minutę kibernetiniai nusikaltėliai visame...

Skaityti
2022 10 17
Sėkmingas AB „VIAMATIKA“ IT procesų modernizavimas: greičiau, paprasčiau, efektyviau

Akcinės bendrovės „VIAMATIKA“ veikloje nestinga iššūkių. Bendrovės ...

Skaityti
2022 10 11
Ekspertai pataria: atsarginių kopijų kūrimo strategija – patarimai iš praktinės pusės

Visai neseniai dalinomės sėkmingu atsarginių kopijų (backup) strategi...

Skaityti
2022 09 08
Ekspertai pataria: atsarginių kopijų kūrimo strategija – patarimai sėkmingam „backup‘inimui“

Duomenų praradimas – bene blogiausia patirtis, kurią nors kartą savo ...

Skaityti
GoIT

GOIT puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

about cookies