fbpx
2017-08-11

IT priežiūros įmonė ar samdomas specialistas. Ką pasirinkti?

Šiandien sunku būtų rasti įmonę, kuri savo veikloje nesinaudotų informacinėmis technologijomis. Pažangių technologijų priežiūra ir diegimas reikalauja kompetencijos, todėl daugelis įmonių ieško patogiausio IT ūkio priežiūros modelio ir vis dažniau ją patiki išorinėms informacinių technologijų įmonėms. Nors ši tendencija ryškesnė tarp didesnių (virš 50 darbuotojų) turinčių organizacijų, tačiau pastebima, kad ir mažesnės bendrovės, vis aktyviau dairosi inovatyvių sprendimų IT procesų vystymui bei tobulinimui.
Taigi, kokius galima būtų išskirti pagrindinius privalumus, kurie laukia, atsisakius asmeninio IT skyriaus ir pasirinkus išorinę įmonę informacinių technologijų priežiūrai?

Mažesnės IT priežiūros sąnaudos. Jokio valstybinio socialinio draudimo, sveikatos draudimo įmokų, jokių išlaidų naujos darbo vietos įrengimui ir įrangos pirkimui, jokių išlaidų specialisto kvalifikacijos kėlimui, mokymams;

Vienas mokestis – neribota pagalba. Visi incidentai ir darbai (debesų kompiuterijos, saugumo sprendimų, sistemų diegimas ir priežiūra, konsultacijos ir pan.), nepriklausomai nuo jų kiekio, nepriklausomai nuo jų pobūdžio įskaičiuojami į mėnesinio aptarnavimo mokestį, kurį galima, esant poreikiui, koreguoti pagal naudojamų resursų kiekį;

Operatyvus problemų šalinimo laikas. Aptarnaujančioje įmonėje dirbantys specialistai turi skirtingas IT kompetencijas ir įgytas patirtis įvairiose situacijose, tad visi incidentai ir gedimai pašalinami greitai, operatyviai išsprendžiant kilusias problemas;

Asmeninis paslaugos vadovas, kuris veikia tarsi įmonės vidaus darbuotojas, yra puikiai susipažinęs su įmonės IT infrastruktūra, vartotojais, todėl greitai reaguoja ir sprendžia incidentus bei užklausas;

Jokių netikėtumų. IT priežiūros paslaugas teikianti įmonė niekada neserga, neatostogauja, visi darbuotojai yra susipažinę su kliento infrastruktūra, tad esant poreikiui, atsakingai pavaduoja vieni kitus;

Naujovių išmanymas ir pritaikymas. IT priežiūros paslaugas siūlančioje įmonėje dirbantys specialistai nuolat tobulina savo profesines žinias ir įgyjamas naujas patirtis bei informaciją, panaudoja optimizuojant įmonės veiklos procesus;

Tik pagal Jūsų IT infrastruktūros poreikius paruošti sprendimai, procesų vystymui ir darbo našumo tobulinimui;

Trečiųjų šalių valdymas. Paslaugos teikimo metu, aptarnaujanti įmonė, gali perimti trečiųjų šalių (interneto, programinė įrangos tiekėjų ir kt.) sutarčių ir teikiamų paslaugų koordinavimą;

Patikimumas ir konfidencialumas. Visiškam duomenų saugumui užtikrinti pasirašomos konfidencialumo sutartys.

Argumentų galima pateikti daug, svarbiausia, tikslingai pasverti visus už ir prieš. Yra daug skirtingų atvejų, kai vienas ar kitas IT aptarnavimo modelis atrodo patrauklesnis. Svarbiausia tai, kad kiekvienas vadovas, žvelgdamas į perspektyvą ir savo įmonės gerovę, priimtų optimaliausią sprendimą.

Reikalinga pagalba? Esame visada pasiruošę atsakyti į visus klausimus ir išspręsti kilusias IT ūkio problemas.

Visos naujienos
Kitos naujienos
Microsoft Sprendimai IT Paslaugų Sektoriuje: Pažanga Skaitmeninėje Transformacijoje
2024 07 30
Microsoft Sprendimai IT Paslaugų Sektoriuje: Pažanga Skaitmeninėje Transformacijoje

Šiandieniniame sparčiai besivystančiame technologijų pasaulyje IT pas...

Skaityti
2024 07 20
TIS2 D.U.K. su saugumo sprendimų ekspertu

Liko pusė metų iki TIS2 direktyvos įsigaliojimo Lietuvoje, o tai reiš...

Skaityti
Dell Technologies: Technologijos lyderis nuo asmeninių kompiuterių iki debesijos sprendimų
2024 07 16
Dell Technologies: Technologijos lyderis nuo asmeninių kompiuterių iki debesijos sprendimų

„Dell Technologies“ yra viena didžiausių pasaulyje technologijų kompa...

Skaityti
IT paslaugų tipai: Kokie jie ir kokią naudą gali atnešti?
2024 07 16
IT paslaugų tipai: Kokie jie ir kokią naudą gali atnešti?

Šiuolaikiniame versle technologijos užima ypatingai didelį vaidmenį, ...

Skaityti
mobilieji virusai ir ju plitimo strategijos
2024 06 04
Kovos laukas jūsų kišenėje: Mobilieji virusai ir jų plitimo strategijos

Šių dienų aktualijos rodo, jog daug daugiau vartotojų mieliau naudoja...

Skaityti
pasaulines problemos su kuriomis susidure IT prieziuros specialistai
2024 05 31
Pasaulinės problemos su kuriomis susidūrė IT priežiūros specialistai

Šiandien mums ypatingai svarbios kompiuterinės technologijos. Vis dau...

Skaityti
serveriu prieziura ir jos nauda verslui
2024 05 13
Serverių priežiūra ir jos nauda verslui

Šiandienos verslo aplinkoje serveriai yra gyvybiškai svarbus komponen...

Skaityti
it savoku zodynelis
2024 04 28
IT sąvokų žodynėlis

Dažnai susiduriame su žmonėmis, kuriems įvairūs IT terminai ar sąvoko...

Skaityti
kaip isvalyti kompiuteri
2024 04 23
Kaip išvalyti kompiuterį?

Tam, kad kiekviena įranga, tame tarpe ir kompiuteris, gerai veiktų – ...

Skaityti
GoIT

GOIT puslapyje yra naudojami keturi pagrindiniai slapukų tipai.

about cookies