Šiandieniniame sparčiai besivystančiame technologijų pasaulyje IT pas...
SkaitytiAčiū 2022-iesiems, sveiki – 2023-ieji!
Prieš ambicingai planuodami naujų metų tikslus tradiciškai „GoIT“ komandos viduje vertiname praeitų metų pasiekimus. Jeigu gruodis – tai metas padėkoti kolegai, klientui ir partneriui, tai sausį mes džiaugiamės pasiektais rezultatais, strategiškai apmąstome veiksmus į priekį.
Praeitais metais kartu su partneriais ir Klientais sėkmingai įgyvendinome virš 100 strateginių projektų. Kol vieni mūsų klientai investavo į plėtrą, atidarinėjo naujus filialus ir fabrikus Lietuvoje ir Baltijos šalyse, kiti – modernizavo savo IT infrastruktūrą ir darbo vietas.
Mūsų klientai atidavė mums į rankas visus IT klausimus ir nunusivylė. Geresnės rekomendacijos negu ta, kuri skleidžiama Kliento lūpomis, mes neįsivaizduojame. Ačiū 2022-iesiems už šias sėkmės istorijas.
Nors 2022-ųjų metų pradžia buvo gan įtempta ir teko taikytis prie naujos geopolitinės situacijos, nusprendėme stiprinti ir investuoti į kibernetinio saugumo kompetencijas tiek mūsų komandos viduje, tiek klientų darbo vietose. Įdiegėme dviejų žingsnių autentifikaciją (angl. 2FA) visiems „GoIT“ klientams, o antroje metų pusėje pasirašėme partnerystę su rinkos lyderiais, teikiančiais pažangiausius RMM sprendimus. Šiais metais mūsų klientų IT ūkio saugumas yra proaktyviai stebimas.
Visgi, remiantis praeitų metų statistika, 92% kibernetinių atakų pasaulyje buvo sėkmingos dėl žmogiškųjų klaidų ir neatidumo. Kasdien augantis informacijos kiekis bei tobulėjantys įsilaužimų būdai dar reikšmingiau paliečia kiekvieną verslo įstaigą. Statistiškai, sukčių auka vis dažniau tampa nebe tiksliai pasirinktas vartotojas, bet tiesiog tas, kuris skyrė mažesnį dėmesį savo IT sistemų saugumui, todėl kibernetinio saugumo stiprinimas ir toliau lieka „GoIT“ prioritetine veikla.
Remiantis NKSC duomenimis, „Kibernetinis skydas 2022“ pratybose paaiškėjo, jog nesuveikus automatinėms apsaugos priemonėms, Lietuvoje į sukčių spąstus patektų tik kas aštuntas darbuotojas. Tai ženkli darbuotojų kibernetinio sąmoningumo pažanga, todėl mes ir toliau rekomenduosime savo verslo klientams skirti daugiau dėmesio darbuotojų kibernetinio saugumo švietimui ir bent kartą į metus suplanuoti „GoIT“ kibernetinio saugumo mokymus.
Svarbu paminėti ir tai, kad verslui vis labiau dirbant hibridiniu modeliu, kai dalis darbuotojų dirba tiek iš namų, tiek iš ofiso, stebime „GoIT“ prižiūrimų darbo vietų palaikymo užklausų pokyčius. Nors mūsų sprendžiamų IT užklausų kiekis išliko beveik nepakitęs, užduodami klausimai ir iššūkiai savo turiniu skiriasi. Pastebime, kad vis daugiau klientų bando savarankiškai išspręsti iškylančius IT įrangos incidentus, o į mus kreipiasi jau po to, kai išbando vieną ar kitą sprendimo būdą, kuris nepasiteisina. Iš viso 2022-aisiais:
- Išsprendėme virš 35 000 techninių incidentų;
- Techninio aptarnavimo skyrius sulaukė virš 15 000 skambučių;
- Inžinieriai klientus aplankė virš 1200 kartų ir nuvažiavo ~70 000 kilometrų;
- Atnaujinome virš 1 000 naujų kompiuterių Klientų darbo vietose.
Ką galima palinkėti mums ir pasauliui šiais metais? Aktyviai visais įmanomais būdais palaikyti Ukrainą bei jos piliečius. Ir šalia to nepamiršti ir savo aplinkos Lietuvoje: kasdien padaryti daugiau dėl savo artimo, kolegos, kaimyno, pažįstamo ar praeivio. Būkime pilietiškesni, atlaidesni ir pozityvesni.
Tomas Kirchovas, UAB „GoIT“ vadovas
Liko pusė metų iki TIS2 direktyvos įsigaliojimo Lietuvoje, o tai reiš...
Skaityti„Dell Technologies“ yra viena didžiausių pasaulyje technologijų kompa...
SkaitytiŠiuolaikiniame versle technologijos užima ypatingai didelį vaidmenį, ...
SkaitytiŠių dienų aktualijos rodo, jog daug daugiau vartotojų mieliau naudoja...
SkaitytiŠiandien mums ypatingai svarbios kompiuterinės technologijos. Vis dau...
SkaitytiŠiandienos verslo aplinkoje serveriai yra gyvybiškai svarbus komponen...
SkaitytiDažnai susiduriame su žmonėmis, kuriems įvairūs IT terminai ar sąvoko...
SkaitytiTam, kad kiekviena įranga, tame tarpe ir kompiuteris, gerai veiktų – ...
Skaityti